Ben erg positief over De Waal Geldermalsen, vanaf het eerste bezoek in de showroom t/m het afleveren van mijn nieuwe Audi A4.
Verkoper (Erik) gaf vanaf het begin goed advies en heeft me goed op de hoogte gehouden wanneer de auto geleverd zou worden. Ook de aflevering van de auto was goed gegeregeld en ben erg tevreden met de auto.
zeer vriendelijke ontvangst , vriendelijk te woord gestaan, alleen jammer voor weinig onderhandelings ruimte voor aankoop
Dank aan Erik van Kuilenburg voor het regelen van een aflevering aan huis n.a.v. de perikelen rondom het coronavirus. Het was wederom een vlekkeloos proces van interesse tot en met de koop en uiteindelijke aflevering van onze A1 citycarver. Voelt vertrouwd en altijd uitstekend geholpen. Chapeau!
Erg vriendelijk geholpen door Marco Regeer. Kosten nog moeite gespaard en de auto is precies zoals ik deze wilde. Marco nam alle tijd om de auto te configureren en samen te stellen. Ook met de oplevering netjes uitleg gehad. Met de oplevering ook nog een extraatje, zeer positieve indruk! Kortom, 5 sterren voor Marco en De Waal!!
Deze maand mijn occasion Audi A6 avant gekocht bij Audi de Waal in Geldermalsen. Hartelijk ontvangen en super geholpen door de verkoper. Ook zeer tevreden over de aftersales, gewoon super.
Bij aankoop AUDI A 3 in januari 2018 goed en correct geholpen.
Jammer dat bij volgende intentie van mij voor aankoop nieuwe AUDI A 3 niet alert is gereageerd met een concurrerende offerte (inruil).
Heb aldus in februari 2019 een nieuwe AUDI A3 gekocht bij andere AUDI dealer. Verschil was enkele duizenden euro’s.
Jammer misschien volgend jaar een nieuwe kans.
Personeel is wel altijd klantvriendelijk
Navigatie in mijn geimporteerde audi a3 werkt niet goed, geeft routes aan die niet kloppen. Heeft niets met nieuwe wegen te maken want deze wegen liggen er al jaren. Is gewon erg irritant. Met Audi Geldermalsen in de weer geweest dit te verhelpen maar die maken zich hier met een Jantje van Leiden van af. Het kan zijn dat een voor u logische route niet logisch is kreeg ik als opmerking. Ja dank je de koekoek als ik naar mijn huisadres rij is het op een bepaald moment alleen rechtdoor en rechtsaf. Als ik de naviagtei volg ga ik 2x teveel links en 2x teveel rechts af. Er wordt geadviseer contact op te nemen met de verkopende partij van de auto, Audi gekocht in Munchen, niet echt oplossingsgericht.
Kortom zwaar teleurgesteld in de service bij Audi.
De Waal Druten geeft mij al jaren het gevoel van vertrouwen, zekerheid en kwaliteit.
Ik wil Henri Smits een compliment geven dat hij verdient voor de gedane zaken waar voor hij zich heeft ingezet. Henri, top kerel.
Hoge klantvriendelijkheid. Snelle reactie op vragen gesteld per mail. Aflevering was een feestje met het zelf mogen onthullen van je auto. Er wordt veel tijd besteed aan het uitleggen van de werking van de auto.
Deze mensen begrijpen het. Bij Audi in Geldermalsen nemen ze de tijd om je te woord te staan en denken met je mee. Ik heb het gevoel dat ik goed ben geholpen.
Geachte heer/mevrouw, ik ben twee maal bij de Waal autogroep geweest en helaas waren beide ervaringen negatief.
Enig tijd terug was ik in de vestiging in Tiel om naar de nieuwe A5 te kijken daar ik een ander auto zocht. Wellicht omdat ik niet in kostuum was en niet glad geschoren, werd er niet naar mij omgekeken. Toen ik om een verkoper vroeg om informatie in te winnen heb ik zeker twintig minuten moeten wachten zonder dat er maar een persoon verder kwam informeren.
Vandaag was mijn tweede negatieve ervaring en dit keer wederom niet in kostuum of geschoren bij de vestiging in Geldermalsen centrum alwaar ik naar een Q7 wilde kijken. Ook hier geen interesse van de verkoop afdeling en toen de receptioniste mij te woord stond en de sleutels van de auto wilde brengen heb ik wederom enig tijd moeten wachten! Ik ben toen naar binnen gegaan en receptioniste was in gesprek en had de sleutels niet klaar. Dit is zeer klant onvriendelijk.
Overigens was het personeel in Geldermalsen langs de snelweg wel klantvriendelijk.
Mvg H. Unal
Ruim een week geleden mijn nieuwe Audi A5 Coupé opgehaald in Geldermalsen. Werd uiterst vriendelijk, met goede dosis humor en met veel passie geholpen door Frank Hilberink. Er hangt een fijne sfeer, geen arrogantie en snelle service! Zo hoort ‘t!
Zeer prettige verkoopgesprekken gehad met professionele verkoper Dhr Jerry van Wijk met veel kennis ter zake en daardoor ook tot overeenstemming gekomen.
Vier jaar geleden onze nieuwe auto gekocht. De laatste drie liet de techniek ons behoorlijk in de steek.Maar dan blijkt de meerwaarde van dit familie bedrijf. Zij zijn bereid om oplossend gericht mee te denken en laten je niet zitten met de problemen . Tot op heden Top!
Oplossingsgericht bij problemen met de auto
Vriendelijk en je hebt het gevoel dat je als klant wordt gewaardeerd
Beter naar de klant luisteren, extra vloermatten besteld en die waren niet aanwezig bij het afleveren.
Prima zo
De respons per mail kan sneller. Voorderest tevreden.
Bij aflevering waren verkeerde bougies gemonteerd. eindcontrole verbeteren.
omdat je heel goed geholpen en geinformeerd wordt
Bij het ophalen van de auto geen vriendelijke benadering en geen aandacht, banden bleken versleten terwijl dit wel was besproken
Vriendelijke ontvangst,verkoper komt betrouwbaar over.
Perfecte communicatie over afleveringen en voortgang mede door Pieter van Doorn te Druten
Persoonlijke benadering, vriendelijk en erg service gericht
Een klantgericht bedrijf, net dat stukje extra gevoel aan de klant geven wat je bijna nergens meer vind, je wordt er serieus genomen, kan zonder afspraak terecht en er wordt tijd voor je genomen.
Ze zijn zeer attent, uiterst vriendelijk, zeer professioneel en niets is teveel.en ze vertegenwoordigen ook nog eens een mooi merk!
Dienstverlening is goed. Afstand is ver vandaar.
Perfecte service
Goede service, vriendelijk personeel, ze nemen de tijd voor je en handelen alles netjes af.
Deskundige, voorkomende en zeer prettige medewerkers.
Oplossingsgericht advies en zakelijke benadering.
We komen er altijd uit met De Waal.
Gegevens van RDW moeten overeenkomstig de aanbieding zijn! Geen auto verkopen in de zomer met winterbanden!
Geen suggesties. Erg tevreden over de service!
Vriendelijk, eerlijk, kundig.
Vriendelijk en kundig personeel, snelle service
Prima zoals het is
Zeer goed en plezierig
Geen verbeteringen.
Goede service, vriendelijke mensen
Professionele organisatie. Een organisatie die zijn klant centraal stelt.
Klantgericht, straalt vertrouwen uit en goede service.
Het was gewoon een zeer soepel deskundig proces waarbij alles goed is verlopen.
Klanten serieus nemen en reële inruilprijzen bieden
Zeer klantvriendelijk, duidelijke uitleg en correcte behandeling.
We zijn netjes behandeld en alles verliep volgens afspraak.
Fantastische service van een gedreven team
Goed service en persoonlijke aandacht
Goede info en service
Uitstekende service, meer dan super!! Ik ben weer helemaal gelukkig in mijn nieuwe Audi. Er zijn veel Audi dealers, maar hier voel ik mij net de koningin.. Kan dichtbij naar een dealer, maar rij speciaal verder weg om bij de Waal geholpen te worden. Complimenten.
Klantvriendelijk, geen opdringerig verkoopgedoe, gewoon gezellig!
Allemaal supermedewerkers bij de Waal Zaltbommel! Helemaal top!
Zowel in offerte traject als definitieve aflevering ben ik gewoon prima geholpen. Zoals het hoort!
Service, klantvriendelijkheid en professie
Top service
Klant vriendelijk, accuraat, goede uitleg functionaliteit nieuwe auto
Netjes geregeld, vriendelijk ontvangst.
Uiterst vriendelijk en behulpzaam
Klantvriendelijk, servicegericht
Vriendelijk en correcte benadering en uiteraard vertegenwoordigen ze een bijzonder product. Veel kennis aanwezig
Iets (niet veel) beter letten op de vraag van de klant en het nakomen van afspraken.
Ik heb een aantal dingen gevraagd waar ik zelf later op terug moest komen.
Ik ben zeer correct en zeer adequaat geholpen; vragen per telefoon aangaande prijzen en leaseprijzen werden zeer snel per email beantwoord. Mooie voorraad / direct leveren.
Goed geholpen bij de levering van een gecompliceerde samenstelling.
Op dit moment geen opmerkingen. Mark Biemans weet precies hoe klantenbinding werkt. Daarnaast gaat hij ook mee met de tijd door gebruik te maken van filmpjes.
Vriendelijke, deskundige en attente behandeling door verkoper. Bij de aflevering werd uitgebreid de tijd genomen om zaken uit te leggen.
Goede service en bereikbaarheid verkoper. Snelle en correcte aflevering. Ontvangst showroom altijd prettig!!! Direct koffie en volle aandacht etc
Goede service, vakkennis.
– Levertijd was erg lang
– Betere dealer opties aanbieden zodat het voor leaserijder interesanter wordt
Voor een goede service
– Vriendelijke benadering manager
– Heldere uitleg bij aankoop en aflevering auto
– Zeer mooie, nette uitstraling bedrijfspand
Zo doorgaan, jullie doen het prima!
Persoonlijke benadering en kennis van zaken.
Iets zorgvuldiger met gemaakte afspraken.
Nemen de tijd voor je, geduldig, komen afspraken na.
Prima service
Tevreden over de service.
Monteurs en receptie medewerkers hebben de juiste instelling met hun werk.
Onlangs mijn navigatie laten updaten. Dit was mijn 1e ervaring met dit bedrijf in Gorinchem en alles is netjes verlopen én volgens afspraak.
Alles verliep vlot. Extra toelichting op vragen en zeer service gericht. Fijne garage.
Telefonisch maken afspraak goed, gelijk bevestiging per mail . Dag van te voren herinnering per mail en bij brengen van de auto. Voor mij eerste keer bij deze Audi dealer, nette ontvangst , uitleg werkzaamheden en div. vragen over de auto. Gebeld dat de auto klaar was en nog even wat tips meegekregen bij ophalen. Al met al zeer tevreden.
Onlangs is mijn audi a3 in de garage voor een grote onderhoudbeurt + reparatie geweest, ondanks de teleurstelling dat er een aantal dingen vervangen moesten worden, een zeer goede ervaring met deze garage. In goed overleg met Jasper duidelijke afspraken gemaakt en achteraf zeer tevreden toen ik mijn auto weer kon ophalen.
Zeer vriendelijk personeel .service uitmuntend. Zeer vertrouwd gevoel. Mijn complimenten mvg dikkie vink
Onlangs bij Audi de Waal Geldermalsen in onderhoud geweest en zeer tevreden. Proactief overleg inzake kosten, goede uitleg werkzaamheden en hartelijk ontvangen. Hier kunnen veel dealers nog een voorbeeld aan nemen!
Tijdens de zomercheck van mijn A4 prima geholpen. Kon gewoon wachten op mijn auto. In de ruimte boven kon ik tijdens het wachten verder aan mijn werk. Ook erg lekkere koffie!
Nadat een probleem met de bandenspanning is gemeld ben ik bij de vestiging Gorinchem langs gegaan voor controle. Bleek dat er een band vervangen moest worden. Deze was niet op voorraad ????? Afspraak gemaakt voor 3 dagen later. Op het tijdstip van de afspraak 10 minuten staan wachten aan de balie !!! (Was de VW balie, de Audi balie was wegens vakantie gesloten). Er was toegezegd dat ik erop kan wachten, maar geen tijd genoemd. Bij navraag bij aflevering blijkt het zeker een uur te duren. Wel erg lang wachten……
Goede service!
Mijn Audi A5 heeft afgelopen week een beurt gehad, zijn de winterbanden verwisseld voor zomerbanden en 1 velg wordt opnieuw gespoten (parkeerschade,helaas 😩). Hiervoor is tijdelijk een compleet andere velg met winterband gemonteerd, hetgeen het rij comfort allesbehalve ten goede komt. Het duurt naar zeggen 1 week voordat ik mijn eigen velg met zomerband weer terug heb.
Tot mijn spijt heeft de garage 1 velg beschadigd bij het wisselen. Er zitten beschadigingen op die voor de wissel er niet op zaten en op plaatsen die niet door een stoeprand veroorzaakt kunnen zijn. Ik heb er juist voor gekozen om mijn winterbanden te wisselen bij de dealer veronderstellend dat met hier meer zorg aan zou besteden dan bij bv een euromaster. Helaas… waar wel aandacht aan besteedt is, is aan het wisselen van de kentekenplaat houder op de kofferbak achter. Ineens rij ik kennelijk reclame voor de Waal dealer waar hier voorheen een plaat van Ames bevestigd was. Enigszins brutaal en zeker ongewenst is een dergelijk iniatief zeker.
Daarnaast 69,- euro af moeten tikken voor een dopje van de hoedeplank en hiervoor mijn leasemaatschappij zelf bellen om een schademelding te doen… voor een dopje…
Een beschadigde velg, een van te voren aangegeven leenauto die niet klaar stond en er skoda van 4 jaar oud met 150k op de teller alsnog geregeld werd, een kentekenplaat die ongevraagd gewisseld is van garahe branding geeft mij niet premium merk en een goed gevoel alles bij elkaar optellend.
Ik heb een (jonge) gebruikte Audi A6 bij jullie verkoper Ralph van Gennip aangeschaft en mijn vorige A6 bij hem ingeruild. Ik was op dat moment serieus met een andere A6 elders in het land in onderhandeling. Ralph heeft mij kunnen overtuigen dat de alternatieve A6 voor mijn doel een betere auto is. Hij heeft mij daarvan op deskundige wijze kunnen overtuigen en ook het vertrouwen gegeven en gekregen. Met de gehele afwikkeling van de koop tot en met de “beleving” van de aflevering was uitermate prettig. De aankoop van een 2e auto voor mijn echtgenote zal ik serieus overwegen (ondanks de afstand!) dit wederom bij de Waal te doen.
Goede service
Tevreden
Je wordt als klant kundig en goed behandelt, zowel verkoop als in de werkplaats.
Service en zeer vriendelijk personeel.
Goede service, vriendelijke mensen
Klantvriendelijk en klantgericht
Snel geholpen door een vriendelijke en behulpzame monteur
Snelle, goede service.
Goede ontvangst en komen de gemaakte afspraken na.
Goede service. Afspraken worden nagekomen.
Uurtarief naar een normale hoogte verlagen.
Altijd goede service!
Klantvriendelijk, prima meedenken
Ontvangstbalie svp direct bij de ingang en niet halverwege het pand. Dat is wat praktischer. Misschien klanten die moeten wachten ook altijd naar wachtruimte boven brengen.
Goed onderlegt personeel en fijne communicatie
Vriendelijk en snel geholpen.
Prima service, vriendelijk en goed geholpen.
Klantvriendelijk en goede service. Echter malse prijzen.
Prima service, gastvrij, stipt
Perfect nakomen van de gemaakte afspraken
Duidelijker aangeven van tevoren hoelang de wachttijd is als je wacht op de reparatie.
Heldere communicatie, vriendelijk ontvangen. Auto klaar op afgesproken tijdstip
Goede service, personeel dat kwaliteit levert, 2 jaar garantie ongeacht de gereden kilometers, het personeel is altijd vriendelijk!
Mogelijkheid tot brengen van de auto verruimen.
Scherpere prijzen voor onderdelen, bijvoorbeeld banden erg duur vergeleken met elders.
Maken tijd voor je en geven uitgebreid uitleg, geven het gevoel dat je de klant bent.
Ik ben altijd zeer vriendelijk geholpen bij de Waal Audi Geldermalsen. Er liep helaas iets mis bij de aflevering van mijn auto maar dat wordt nu alsnog goed opgelost. Klasse!
Vorig jaar voor het eerst een Audi gekocht. En tot nu alleen maar goede ervaringen met de Waal. Wij zijn zeer tevreden!
Correcte behandeling
De automatische bevestiging van de afspraak actueel houden. Juiste contactgegevens checken bij klant
Bij binnenkomst weet men al wie je bent en wordt je erg netjes bediend. Je weet je klant. Geen willekeurig iemand.
Erg tevreden
Goed, correct en gastvrij geholpen. Wat me ook bij de aankoop, nu 8 maanden geleden, goed is bevallen
Klantvriendelijk, goede service.
Een 8 is ruim voldoende, een 10 geef ik alleen mezelf
Zeer goede service en manier waarop klanten te woord worden gestaan cq benaderd worden.
Geen verbeterpunten, vriendelijke service en kennis van zaken.
Duidelijke communicatie, leenfiets, auto gewassen en gestofzuigd, auto eerder klaar, vriendelijk geholpen
Dienstverlening zit op goed niveau.
het is al opgenomen in het cijfer 8
Ik heb geen suggesties. Ik ben heel tevreden. Klantvriendelijkheid is groot en de service prima.
Zeer prettige ontvangst. Leuke onthulling van de auto. Ruim de tijd genomen voor uitleg. Geholpen bij aanmelding, installatie en instellingen van allerlei sites en apps. Telefoontje voor informeren naar tevredenheid achteraf.
Aardige mensen.
Brachten mijn auto netjes terug na de beurt en gewassen en uit gezogen.
Snel, heldere communicatie, vriendelijk.
Standaard haal- en brengservice naar Sliedrecht
Het is gewoon goed.
Tevreden
Heel vriendelijk te woord gestaan via de telefoon en bij ontvangst in de garage.
Goede uitleg over de gedane werkzaamheden en niet onbelangrijk een billijke faktuur.
De tijdsplanning kan beter
Makkelijk om een afspraak te maken. Prettig en snel geholpen.
Je wordt keurig te woord gestaan, service is goed en auto komt na beurt gewassen en netjes uitgezogen retour.
Waskaartje meegeven ipv gewassen auto is wel een domper. Ondanks de service.
Super service en uitstekende klantgerichtheid. Wordt nog echt meegedacht met de klant
Dienstverlening, klantvriendelijkheid