CUPRA, al jarenlang een wereldwijde partner en sponsor van FC Barcelona, viert de terugkeer van de club naar het iconische Spotify Camp Nou stadion met een bijzondere campagne. ‘The Road Back Home’ vormt een speciaal eerbetoon van CUPRA aan de passie van clubleden, supporters en fans in heel Europa, en verbindt meer dan 500 fanclubs van de topclub met elkaar.
Als onderdeel van deze campagne heeft CUPRA een 200 kW/272 pk sterke CUPRA Formentor e-Hybrid onthuld, die met de teams meereist en zo’n 520 Barça fanclubs gaat bezoeken. Elke fanclub krijgt de kans om een eigen fanclub logo op de auto aan te brengen, waardoor deze Formentor een rijdend eerbetoon aan de Catalaanse topclub gaat worden.
Contact met de fans
“We zijn eindelijk weer thuis in ons eigen stadion en we vinden het geweldig om dit nieuwe hoofdstuk te beginnen in het nieuwe Spotify Camp Nou. We hebben het altijd over onze leden en fans over de hele wereld, die ervoor zorgen dat we ons waar ter wereld we ook spelen, thuis voelen. Met dit CUPRA-initiatief kunnen we nog meer contact maken met onze fans en ervoor zorgen dat onze spelers zich nog meer gesteund voelen”, aldus Manel del Río, CEO van FC Barcelona.
De ‘The Road Back Home’ campagne werd recent afgetrapt bij het Spotify Camp Nou, waar leden van diverse Barça fanclubs de eerste stickers met hun fanclublogo’s op de CUPRA Formentor e-Hybrid plakten. Vanaf nu is de auto bij alle thuiswedstrijden van het mannenteam aanwezig. Daarnaast vergezelt hij het team op dertien reizen, zowel in LaLiga als in de UEFA Champions League. Daarnaast maakt hij ook zijn opwachting bij het eerste team van de vrouwen tijdens hun wedstrijden in de UEFA Women's Champions League.