family-card-hero-desktop

Sparen voor korting!

De Waal Family Card

Word lid van ons spaarprogramma en profiteer van extra's en kortingen.

Join the family!

Nieuw bij De Waal: Family Card

Nieuw bij De Waal: het Family Card spaarprogramma. Als klant van De Waal kunt u profiteren van ons spaarprogramma. Vraag uw eigen Family Card aan en start met sparen. Voor iedere euro die u in onze werkplaats besteedt krijgt u credits. Dit gaat helemaal automatisch, u hoeft hier niets voor te doen. Hoe meer credits u spaart hoe hoger de korting. Als u credits wilt inwisselen dan kunt u dit bij onze medewerkers aangeven. Laat uw pas scannen of toon uw app. De korting wordt dan direct verrekend op de factuur.

Grey Phone Mockup-site

Uw digitale card

Download de app

Als u de Family Card app download, heeft u altijd inzicht in uw credit-saldo. U ziet in één oogopslag hoeveel korting u heeft gespaard. Heeft u vouchers gekregen bij aanschaf van een gebruikte auto? Deze vindt u ook in de app. De app kunt u ook gebruiken om uw persoonlijke barcode te laten scannen bij een van onze medewerkers.

De app is beschikbaar in de Apple App Store en Google Play Store. U kunt de app alleen gebruiken als u al in het bezit bent van de fysieke Family Card.

Sparen loont!

Meer credits = meer korting

Hoe meer credits u heeft, hoe hoger de inwisselkoers naar korting is. Bij 1.000 credits ontvangt u € 10 korting op uw werkplaatsfactuur. Spaart u door tot 5.000 credits? Dan is uw korting maar liefst € 65. U bepaalt zelf wanneer én hoeveel credits u inlevert. U kunt een veelvoud van 1.000 credits inwisselen.

Aantal creditsKorting in euro'sIndex koers
1.000€ 10100%
2.000€ 25125%
3.000€ 37,50125%
5.000€ 65130%
10.000€ 140140%
20.000€ 290145%
50.000€ 750150%
FamilyCard-Pasje_Mockup_AK

Veelgestelde vragen

Waar kan ik mijn punten inzien?

Download de De Waal Family app uit de Apple App Store of Google Play Store en login. Hier kunt u uw actuele credit-saldo inzien alsmede uw persoonlijke vouchers.

Hoe werkt sparen en verzilveren?

Het sparen van credits gaat volledig automatisch. Zodra u in onze werkplaats een factuur heeft ontvangen voor onderhoud of accessoires dan worden uw credits vanzelf bijschreven op uw pas. Dit kan mogelijk tot 24 uur duren. Heeft u na 24 uur geen credits ontvangen? Mail dan naar marketing@dewaalautogroep.nl.

Het verzilveren van uw credits doet u bij uw bezoek aan onze vestiging. Geef vooraf door aan uw serviceadviseur dat u graag credits wilt inleveren voor korting. U kunt vanaf 1.000 credits korting claimen en altijd in een veelvoud van 1.000 credits.

Hoe werken vouchers?

Heeft u van ons een persoonlijke voucher ontvangen? Dan kunt u deze inleveren aan de balie. Geef dit aan bij uw serviceadviseur of bij het maken van een (online) afspraak.

Ik ben mijn Family Card kwijt, wat nu?

Vervelend dat u uw Family Card verloren bent. Stuurt u zo snel mogelijk een e-mail naar marketing@dewaalautogroep.nl, dan zorgen wij dat uw pas geblokkeerd wordt. U ontvangt daarna z.s.m. een nieuwe pas van ons.

Ik heb een Family Card gevonden, wat nu?

Stuurt u ons een e-mail op marketing@dewaalautogroep.nl. Wij zorgen dan dat de pas weer op de juiste plek komt.

Ik wil ook graag een Family Card, hoe werkt dit?

Als u klant bent van De Waal en u bent in het bezit van een Volkswagen, Audi, SEAT, SKODA of Volkswagen Bedrijfswagen dan kunt u een Family Card aanvragen via het formulier onderaan deze pagina. Leaserijders zijn helaas uitgesloten van ons spaarprogramma.

Kan ik ook zonder fysieke pas credits of vouchers inleveren?

Ja dat kan. Als u onze De Waal Family app download dan kunt u ook een digitale barcode laten scannen aan onze balies. U vindt deze barcode via de ronde blauw button rechtsboven in de app. U kunt zowel de QR-code als de barcode laten scannen.

Ik heb wel een pas maar nog geen inloggegevens, hoe kom ik daar aan?

Heeft u bij aflevering van uw (nieuwe) auto een pas van ons ontvangen, maar heeft u nog geen inloggegevens? Als het goed is heeft u een e-mail ontvangen met als onderwerp "E-mail validatie Family Card". Mogelijk kunt u deze in uw spam-folder vinden. U moet eerst uw e-mailadres valideren, daarna kunt u een account aanmaken. Deze heeft u nodig om van de app gebruik te kunnen maken. Heeft u deze validatie e-mail niet gehad? Geef dit aan ons door via marketing@dewaalautogroep.nl.

Blijf ik automatisch doorsparen als ik een nieuwe/andere auto krijg?

Nee. De pas is gekoppeld aan uw auto. Als u uw auto dus verkoopt/inruilt en een andere gaat rijden dan moet u dit doorgeven via marketing@dewaalautogroep.nl. Wij zullen dan zorgen dat u ook automatisch credits gaat sparen met uw nieuwe auto.