
Snel weer onderweg
Pech onderweg is iets waar u natuurlijk het liefst nooit mee te maken heeft. De Waal Autogroep wilt u zo snel mogelijk weer ‘Vertrouwd op weg’ hebben wanneer u toch stil komt te staan. Of dat nu in Nederland is of ergens in Europa.

Wat is de Mobiliteitsservice?
Met de pech onderweg dienst van Volkswagen, Audi, SEAT en Škoda heeft u 24/7 pechhulp in bijna heel Europa. Met de mobiliteitsservice heeft u recht op hulp wanneer u door een technisch mankement bent stil komen te staan of wanneer u om een andere reden niet verder kunt rijden.
Wat kost pechhulp bij De Waal Autogroep?
Iedere berijder van een Volkswagen, Audi, SEAT of Škoda heeft hier recht op wanneer het onderhoud volgens de voorschriften is uitgevoerd door een officiële dealer. Bijvoorbeeld De Waal Autogroep dus. Dit betekent dat u niets extra’s hoeft te betalen voor de mobiliteitsservice.
Wanneer kunt u gebruikmaken van deze dienst?
Zoals hierboven staat omschreven, heeft u altijd recht op mobiliteitsservice wanneer uw auto volgens de voorschriften is onderhouden door De Waal Autogroep. Dat betekent niet dat u er geen recht meer op heeft wanneer u bijvoorbeeld een beurt elders heeft laten uitvoeren of wanneer de vorige eigenaar uw auto niet bij de dealer heeft onderhouden. Vanaf het moment dat u bij de officiële dealer een grote beurt of Long Life onderhoudsbeurt en de geadviseerde reparaties laat uitvoeren, heeft u weer recht op de Mobiliteitsservice.

Op welk telefoonnummer is de mobiliteitsservice bereikbaar?
U kunt onze Mobiliteitsservice per merk bereiken op de volgende nummers. Deze zijn ook in het buitenland bereikbaar.

Volkswagen Mobiliteit



