De Volkswagen Transporter Bestelwagen eHybrid met krachtige en efficiënte plug-in hybridetechnologie is nu in Nederland leverbaar, vanaf € 45.790*. Daarmee voltooit Volkswagen Bedrijfswagens het uitgebreide gamma aan aandrijfopties voor de Transporter Bestelwagen en biedt het merk ondernemers voor elke klus de optimale bus. Naast de nieuwe eHybrid plug-in hybride is de Transporter Bestelwagen er namelijk ook als 2.0 TDI diesel en in een volledig elektrische versie.
De nieuwe Transporter Bestelwagen eHybrid heeft een aandrijflijn waarin een 2,5-liter viercilinder benzinemotor en een elektromotor (systeemvermogen 171 kW/233 pk) naadloos samenwerken. Dankzij de 16,5 kWh accu kan de Transporter Bestelwagen eHybrid tot 56 km** volledig elektrisch rijden, terwijl hij op langere ritten de flexibiliteit van de benzinemotor biedt. De continu variabele automatische transmissie (standaard op alle uitvoeringen) draagt bij aan de ontspannen en comfortabele rijervaring. Afhankelijk van het GVW heeft de Transporter Bestelwagen eHybrid een maximaal laadvermogen van 987 (bij GVW 3.000 kg) of 1.187 kg (bij GVW 3.200 kg). Het maximale trekgewicht is 2.300 kg.
Alle ruimte voor functionaliteit en luxe
Ook als eHybrid is de Transporter Bestelwagen klaar voor elke klus. Ondernemers kunnen hem naar eigen wens en smaak samenstellen. Net als bij de andere aandrijfopties is de eHybrid er bijvoorbeeld met een normale of verlengde wielbasis. Daarbij is er keuze uit vijf uitvoeringen: Transporter, Life, Style, Bulli en PanAmericana.
In de basis beschikt de Transporter Bestelwagen eHybrid al over zaken als Climatronic climate control, een digitaal instrumentenpaneel, een infotainmentsysteem met draadloos App Connect, keyless start en LED-koplampen en -achterlichten. Moderne technologieën als Lane Assist, Light Assist en Cruise Control met voorspellende snelheidsbegrenzer (grootlichtassistent) dragen bij aan een hoog veiligheids- en comfortniveau. De Life, Style, Bulli en PanAmericana bieden aanvullend nog meer luxe, comfort en praktische features.
Vier jaar garantie inbegrepen
De nieuwe Transporter Bestelwagen eHybrid is nu leverbaar bij De Waal Autogroep, vanaf € 45.790*. Vier jaar fabrieksgarantie (tot 100.000 km) is bij de prijs inbegrepen. De Waal Autogroep kan ondernemers zonder eigen laadfaciliteiten uitgebreid informeren over laadoplossingen op maat.
Prijzen overige modellen
Naast de nieuwe eHybrid-versie was de Transporter Bestelwagen al leverbaar met keuze uit een dieselmotor en een volledig elektrisch aangedreven variant. De Transporter Bestelwagen met de bekende 2.0 TDI dieselmotor is er vanaf € 46.290*, de volledig elektrische e-Transporter Bestelwagen met een range tot maximaal 330 km** (WLTP) is er vanaf € 46.990*. Ondernemers die doorpakken, kunnen nog tot het eind van dit jaar profiteren van de voordelen van de Vriendenprijsweken, met tijdelijk tot € 9.000 voordeel op de e-Transporter of een extra scherp Financial Lease-tarief vanaf € 389 per maand.
Ontdek alle elektrische Volkswagen Bedrijfswagens bij De Waal en plan direct een proefrit!
De informatie in dit nieuwsbericht was actueel op de datum van publicatie. Wijzigingen in modellen, uitvoeringen, prijzen, technische specificaties, afbeeldingen, of andere informatie zijn te allen tijde voorbehouden. Eventueel genoemde prijzen betreffen consumentenadviesprijzen. Het staat dealers en servicepartners vrij eigen verkoopprijzen en kortingen te hanteren. Aan de inhoud van dit nieuwsbericht kunnen geen rechten worden ontleend.
*Alle prijzen in dit nieuwsbericht zijn, tenzij anders vermeld, inclusief BPM, exclusief BTW, kosten rijklaarmaken, recyclingbijdrage, legeskosten en eventuele beheerbijdrage.
**Het genoemde aantal kilometers is de theoretische maximale actieradius volgens de WLTP testsystematiek. Deze maximale actieradius kan onder meer worden beïnvloed door de voertuigconfiguratie, accu leeftijd en -conditie, rijstijl en de gebruiks-, omgevings- en klimaatomstandigheden zoals de buitentemperatuur, de verkeerssituatie en het rijgedrag. Werkelijke laadtijden kunnen afwijken door het gebruik van andere laadpunten en de capaciteit van het gebruikte laadpunt.