De Waal en Makro – meer acties samen

13 juli 2015

Lindsay Dehaen en Rubén Rojas mogen een weekend lang rondtoeren in een Audi A3 Cabrio

Makro en De Waal Autogroep gaan vaker gezamenlijke klantenacties opzetten.

Dat bevestigen Afdelingsmanager Marco van Kouterik van de groothandel in Vianen en marketing manager Quintin Stoops van de regionaal actieve dealer van Volkswagen, Skoda en Audi.

Donderdag reikten Van Kouterik en Brahim el Amraoui van de vestiging De Waal Vianen een waardecheque uit aan Rubén Rojas en Lindsay Dehaen van het Utrechtse Dehaen Translations.

Het ondernemersstel mag een weekend lang rondrijden in een Audi A3 Cabrio. Die prijs dankten ze aan de aankoop van een stuk kaas van het merk Old Amsterdam. Elke koper van de lekkernij maakte kans op een weekendje uit met een van alle toeters en bellen voorziene Audi. De cheque werd mede mogelijk gemaakt door Westland Kaasspecialiteiten bv, de fabrikant van Old Amsterdam.

Belevingswerelden
De gezamenlijke actie werd in mei gehouden. Makro wilde hiermee meer aandacht genereren voor de ‘belevingswerelden’ in de groothandel, zoals in dit geval de ambachtelijk opgezette kaasafdeling. Van alle vestigingen is Makro Vianen op het gebied van ‘beleving’ toonaangevend. De tijdelijke plaatsing in het pand van drie showroommodellen uit de collectie van De Waal Autogroep – een elektrische Volkswagen GTE, een Audi A7 Sportback en de genoemde ‘prijsauto’ – past in deze filosofie van meer beleving, aldus Makro Vianen.

Naamsbekendheid
Ook andersom is de Makro voor De Waal Autogroep een interessante partner, aldus El Amraoui. “De groothandel trekt wekelijks grote aantallen professionele klanten, dat is traffic die voor ons bedrijf zeer interessant is. Het is leuk meegenomen dat deze actie al enkele belangstellenden naar onze showroom in Vianen heeft gelokt, maar belangrijker is dat we op deze manier op een doeltreffende manier aan onze naamsbekendheid bouwen.”

Terug naar nieuwsoverzicht